B12 hapını bile vermiyorlar iğnesini gebelikte nasıl kullandırtırlar anlamış değilim gebelik sürecinde ağrı kesici parol bile içemiyorken nasıl o iğneyi ve ilaçları kullandırtırlar lütfen dikkat edin kullanmanızı tavsiye etmiyorum normal hayatımızda bile b12 iğnesinin yan etkisi fazla oluyor bence kullanmayın daha doğal yollarla yükseltmeye çalısın derim ❤️