gmz0007 Kızlar eurofinse fetal dna verdim ama sonuç hala gelmedi 8 gün oldu bugün.Yaptıranlar var mı aranızda bu firmaya kaç günde sonucu ilettiler ?
Tazeanneveminikleri gmz0007 biz bu firmaya yaptırdık canım. Bizim 9. Gün sabah geldi. Zaten genelde 10. Güne kadar çıkıyor demişlerdi. İsterseniz bir sorun. Hayırlı sonuçlarınız olsun inşallah 🥹💐
Kaderkks gmz0007 Bende c.tesi günü yaptırdım eurofinse bekliyorum henüz ama 10 günde çıkar dediler bana
Leyla157 gmz0007 bende 1 ekimde yaptırmıştım. Sonuç bugün geldi. Sizin geldi mi? Bizim çok beklediğimiz gibi çıkmadı inşallah yanılmışlardır. Umarım size güzel haberler gelir 🙏🏻
dilaraulusoy gmz0007 canım günü bile değiştirir tarihinizi ilk yaptırdığım mesela 10 günü bulmuştu ama öbürü 6 günde geldi ve verdiğiniz haftada önemli.
gizemyyyy Kaderkks merhaba 5 ekimde kan verdim henüz bekliyorum sonucumu sizin sonucunuz geldi mi acaba?
gmz0007 Leyla157 geldi sonuç bugün temiz bir sorun yok çok şükür.yanılma payı çok az diye biliyorum doktorunuzla görüştünüz mü? 🥺
DuyguBade Merhaba ben de 1 Ekimde yaptırmıştım bugün sonuçlar geldi çok şükür , inşallah herkesin sağlıklı sonuçları gelir 🙏🏻
Kaderkks gizemyyyy Benimde gelmedi bugün msj yazdım hatta 10-12 gün içinde gelecek hemen sizinle paylaşıcam dedi lütfen sizin gelince geldi yazarmısınız