Aslında 41 doldurulmuş olana kadar bekletilebilir bence çünkü en iyisi kendi sancımızla olan, umarım güzel bir doğum geçiririz, bir de devlet hastanesinde nasıl bir ebe gelecek ve güzel ilgilenecek mi diye endişeleniyorum bu konuda dua ediyorum umarım sağlıkla doğururuz