denizleo09 33+4 muayene için gelmiştim doktor sancın var dedi yatış verdi hiç sancı hissetmedim daha önce de aynı haftada doğum yapmıştım korktuğum yine başıma geldi nolur dua edin bebek 2600 gram bi sorun olmaz inşallah 🥹🥹
Nurcanbuse denizleo09 Allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 bende 36 haftalık hamileyim 2 gündür Regl ağrısı gibi ağrılarım oluyor kasık ve belimde galiba yaklaştı benimde
Iraz denizleo09 2600 doğdu kız kardeşim gayet sağlıklı bende 2700 doğmuşum sevgiler 💕 sağlıkla kucağıniza alın
Emos42 denizleo09 rabbim gönlünüze göre versin korkularıniza uğratmasin önceki bebeğiniz bu haftalarda doğup kuveze girdi mi acaba
Marlaa Haftanız iyi kilosu da iyi olmaz inşallah gönlünüzü ferah tutun sağlıcakla kavuşun yavrunuza inşallah :)
[silindi] Nurcanbuse ben de 36+4 üm aynı durumdayız akşam regl ağrısı gibi belim kasık ağrılarım bacaklarıma vurdu valla
denizleo09 Allah hepinizden razı olsun yatış yaptım damar yolu açıldı nst bağlandı henüz bir şey demediler bekliyorum 😔
[silindi] Nurcanbuse kesinlikle valla artık bu saatten sonra her an gelebilir modunda oluyor insan erken doğum riski olmasa da bunu anladım valla ne olacağı hiç belli olmuyor saati saatine tutmuyoruz💁🏻♀️
AysunRuzgar22- denizleo09 Allah yardımcınız olsun sağlıkla zamanında alırsınız inşallah bebeğınızı kucagınıza🙏🏻
denizleo09 BerivanLina devletteyim çok ilgilendiler sagolsunlar sancılar başladı 4 cm de açılma varmış serum taktılar bekliyorum :(