ayse_yldz Kızlar 34+6 dayım son 2 3 gündür aşırı kasılmalarım oluyor gecr uykudan uyandıracak kadar, beraberinde ağrı da oluyor ve pelvik kaslarım da da ağrı oluyor sizce doğum yakınmı?? Doğuma daha var biraz tedirgin oldum
dilan1621 Bende 33 haftaya giricem benimde 2 gündür kaşık bel ve pelvikte ağrı hissediyorum doğum yakın mı
ayse_yldz dilan1621 sizin de magnezyum eksikliği olabilir takviye veriyor doktorlar, danışın isterseniz
poyrazege1503 dilan1621 bende 32 ye giricem 30. Haftamdan beri kasilmalarim var 30. Haftadan beri her hafta nst giriyorum önlem amaçlı. Magnezyum sabah akşam alıyorum artık bakalım
Tuzlimon1 ayse_yldz evet bende 28.haftada başlamıştım ya bacaklarıma kramplar giriyordu. Şuan kullanıyorum bi tık rahatım ama ara ara kasılmam oluyor.
dilan1621 Benim bacağıma çok kramp giriyordu uyandığımda doktorumda magnezyum yazdı yatmadan önce kullan dedi geçmezse sabah akşam kullan dedi kramplarım geçti , kasık bel ağrısına iyi geliyorsa sabah akşam kullanayım bende