Tugbaelmass Kızlar hamileyken kaş konturu, ve ipek kirpik yaptıran var mı, 7 aylık olduk ama işte ne gereği var diyeceksınız hamılelık psikolojisi ve Doğuma hazırlık diyelim😅😅😅😅acaba zararı var mıdır🤦♀️
Zeynoveannesi Tugbaelmass bende şurada brkliyim son ayında ipek kirpik yaptırmayı düşünüyorum bende 😂
Yalinn8 Tugbaelmass yok be canim ne zarari olucak aksine kendini daha iyi hissediceksin motive olucaksin😉
Kbrzkl Tugbaelmass ben 37 haftalıkken ipek kirpik yaptırdım kizim 41 haftada dogdu suan 10 gunluk döküldü epey bakım yaptiricam ıyi hissettiriyor yapılabilir 😊
Asyanil Tugbaelmass ben doktoruma danışmadım ama kaş sildirmek istiyorum bende gideceğim merkez yapmayı bırak silmeyi bile hamilelikte yapmıyorum diyo bende mecbur bekliyorum doğumdan sonra yaptırıcam
Tugbaelmass Zeynoveannesi bende çok istiyorum 🤦♀️Kuaförüme sordum kaş da sonucta kimyasal diyor ama bılemedim doktorum erkek soramadım 😊
LenaM Tugbaelmass gebelikten öncede yaptırıyordm düzenli bakımlara gidiyordm hala 2 haftada bir düzenli bakıma gidiyorum gebelikle ne ilgisi var bunun(: fakat kaş kontürünü hormonlardan dolayı deri kabul etmeyip kusabiliyor ondan önermiyolar