İlk doğumumda ödem fazlayıd eve geldim ayrı şişmiştim çok zor gittiydi diyet falan yaptım ama çok pişman oldum zayıflayınca yüzüm falan gittiydi hep tekrar hamile kaldım ayni dedim kilo alıcam yüzüm düzelecek 2 hamilelikte az kilo aldım ödem olmadı doğum yapalım 10 gün oldu ve ben eridim istemeden hemde sanırım evde bir çocuk daha olunca onun stresi ile bende birşey kalmadı bide çok uyku ya dalamıyorum Buda en büyük sorunum o yüzden hiç dert etme 6!kilo bile çok iyi dahada verirsin