Kızlar erken doğum riski olup ilaç ve iğne tedavisi gören var mı acaba 31 haftalık şuan bebişim sancım vardı doktor rahimde kısalma var dedi progestan iğne ve fitil verdi ayrıca nidicard kullanıyorum var mı acaba benim gibi olan yada bu şekilde ne kadar bekledi bebişler