Uygulamaya göre sat tarihim 1 agustos 9+5 gösteriyor doktorda bugün 7 haftalık gözüktü Herşey normal ilerlerken bugün kahverengi hafif bir şekilde leke gördüm doktora gittim boş gebelik diyor 10 gün önce baktığında gayet iyi dedi bebegide gördü küçük olduğu için kalp atışını haftaya görürüz dedi şimdide boş gebelik kürtaj dedi direk kafam çok karışık başına böyle bişey gelen varmı napicam bilmiyorum beklemelimiyim başka doktora gitmeli miyim