Ardencik babası allah bilir ama kız olsun kız olsun diyordu bende çok severim bıcır bıcır giydircem felan içimize hep kız doğuyor 16 da kesin erkek dediler biz sok bi küçük yıkıldım yaaaa felan yaptım eşim deli misin denir mi öyle diyordu sonra tam oğluşuma alıştım 21 haftada kız dediler bi de o kadar hazırlık yapmıştım mavi mavi kokulu taslar isimli hastane çıkısı bile😂 😂 affet kızım oğlusum diye sevdik haftalarca 😂