Açlık tokluk şekeri takibi, bi kere kan vermeyle olmuyor onu da bilin. Benim önceki gebeliğimde şeker yüklemesi ile gebelik şekeri tespit edildi. Günde en az 6 defa şeker takibi yapmak gerekiyor. Parmaklarım delik deşik olmuştu. Bazı şeyler şekeri hiç arttırmazken bazıları aşırı artıyordu.
Şeker yüklemesinde içilen içecek aşırı abartılıyor. Normal gazoz gibiydi. Normal hayatınızda da karbonhidrat tüketimine dikkat ediyorsanız yaptırmayın tabi ama baklavaları börekleri yiyip, şeker yüklemesine aman çok zararlı diyenler komik oluyor.