anonim001 Periiiii_06 canım baş edilemiyorsa burda kullananları okumustum ama merak ediyorum kullanıp saglıklı bi şekilde gebeliği ilerleyen varmı
Kaddze Sdyldz96 doktor banada yazdi farkli bir ilac ama siz ne icin kullaniyorsunuz faydasini goruyormusunuz birde bu antideprasanlar ne kadar surede etkisini gosteriyor
Sdyldz96 Ben 8 senedir kullanıyorum. Otistik yaptığını duymadım. Kullanıp da sağlıklı bebeği olan çok kişi var. Aksine annenin stres yapması bebeğin beyin gelişimine daha zararlı