Merhaba devlet hastanesine gidiyorum benimde 33 haftalıktan başladı 2 haftalık gerilik doktorum haftalık geleceksin kontrole dedi her hafta aynı 2 hafta çıktı bu hafta 35+5 gittim 1,5 hafta geride dedi bizde özel bir kliniğe gittik hemen baktırdık hiç bir sorun yokmuş bazı bebeklerin plesantası küçük olduğu için bebekleri az besliyormuş bu haftadan sonra geri olsada hiç bir problem olmaz dedi sadece kilosu düşük doğabilir o kadar dedi