nur-can621 bence şimdi bile gönderebilirsiniz seneyi beklemeyin. Çok daha küçüklükten dil eğitimi veriliyor çocuklara. Geçen sene 2. Sınıfların dersine giriyordum sadece ve kursa gidenler derste gayet iyilerdi. Hem kursta hem okulda öğrenip pekiştiriyorlar.