Merhaba kızlar Sakarya da yaşıyorum. Detaylı ultrason için bir kaç sorum var sizlere.
-Devlet hatanesinde yapılıyor mu?
-Yapiliyorsa hangi bölüme hangi haftalar arası randevu oluşturmam gerek?
-Devlettekiyle özeldeki arasında farklar var mı?
-Devlette yaptirirsak eşim de muayeneye girebilyor mu detaylı için?
-Özel hastanelerdeki detaylı ücretleri ne kadar?
Bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler ☺️