Yarın kontrolüm var dua edin bana smdiden heycan bastı karnıma ağrılar girdi 🥺 geçen sene bu ayda dış gebelik ameliyatı oldu tüpüm alındı. Tekrar hamileyim yazmıştım buraya beta 175 çıktı Perşembe günü. Cumartesi doktoruma gittim orada 403 çıktı değerim ultrasonuna da baktım şu an için şüpheli bir durum yok dedi karnında sıvı birikmesi falan yok dedi rahimde varımda kalınlaşmış dedi yarın tekrar gideceğim tekrar kan vereceğim umarım bu sefer olur 🤲