Dlnshn02 38+3 de sezaryen olacağım çok heyecanlıyım ilk gebeliğim 🤰🏻 14 Ekim 😍 inşallah bebeklerimizi sağ salim kucağımıza alırız 💜 sizlerin son kaç
Tanura08 Dlnshn02 sağlıkla alın kucağınıza inşallah son 9 gün bizimde ama ne zaman gelmek isterse 🥹❤️
Sedagoktugg54 Dlnshn02 38 hafta normal doğum hala bekliyoruz 😊 hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah ❤️
Tanura08 Kevser_1 öyle hiçbir belirti yok devlette 42. Haftaya kadar bekletiyorlar heralde bebeğin gelmesini bekliyoruz
Tanura08 Kevser_1 başlatmak için fitil felan veriyorlar ya da uyarıyorlar ama devlette yok sanırım bana sancın olur gelirsin o zaman bakılır tarzı konuştular bir müdahale olmaz ama özelde yaparlar sanırım