30+3 oldum yalancı sancılarım bayadır var ama şu 3 gündür düzenli ve kısa aralıklarla bile oluyo. Gece yine düzenli 2dk bir 1 dk sürünce ve 170 tansiyon olunca gittim ama herşey güzel cıktı acılma vs yok, nst de sancı cıkmadı. Özellikle girdiği zaman dedim ebeye gözüküyomu şu an sancı var diye ama asla gözükmedi 🙄
Tansiyonumda yol boyu ve orda uzan dinlen vs derken normale döndü. Yüksek tansiyonum var ama sürekli normale dönüyo kendilinden onada anlam veremiyorum..
Herneyse, gecen hafta 48 di sevikal uzunluk ve gece 33 cıktı. Doktor iyi dedi haftama göre iyi zatende ama bukadar hızlı düşmesi normalmi ? Sizce sancılarımdan dolayı kısalmamj oluyor acaba ? Bebek tersdi, doğum pozisyonunu almış ki bunu kendim hisetmişdim zaten ve aşırı baskı yapıyor catı ağrılarımda başladı