Kızlaar ne yapıyorsunuz var mı benim gibi hala bekleyen artık sürekli doğurmadın mı sorusundan bir hoş oldum 😅 Rüyalarıma giriyor doğuruyorum emziriyorum falan ama henüz belirti yok geçen gün ilişkiden sonra vajınama baskı oldu daha sonra kasıklarımda ağrı vardı ama sonradan geçti doktor pazartesiye kadar bekleyelim gelmezse vajınadan ilaç vererek başlatalım dedi insallah kendi sancımız gelir kolay doğumumuz olur açılmamız hızlı olur dikişimiz az olur amiiiin 🤲🏻
Bu arada sizin bebişler kanala girmiş mi bana 38de farklı bir doktor girdi demişti iki gün önce gittiğim doktor daha girmemiş dedi yani kanaldan da çıkabiliyorlar mı anlamadım 🤷🏻♀️
Birdee Neler yapıyorsunuz kızlar başlatmak için