Ttgcee00 Ben Adatıpta Funda hanıma gidiyorum memnunum, çok sakin bir yapısı var beni rahatlatıyor, soruları sormadan cevap veriyor. Wp üzerinden de ne zaman soru sorsam hemen cevap veriyor. Hastane olarakta medarı istemediğin için oradaki doktorlara bakmadım hiç ama Meryem Kumbaşlıya gitmişti bir kaç tanıdığım memnun kalmışlardı