Yldsmt_1405 bende 5+5 te gitmiştim alttan muayenede sadece keseyi gördüler iki hafta sonra çağırdılar kalp atışı için ama ben dayanamadım 4 gün sonra falan gittim özele gittim ama orda da çok küçük bi şekilde gözüktü yani normalde belli olmayacak biçimdeydi ama doktor baya inceledi zor gördü cihazdan cihaza ve doktorun alakasına göre de değişebiliyor bu durum , ama benimle aynı zamanda hamıle kalan diğer arkadaşımın maalesef gelişmemişti bebeği onda da devlette sadece kese gözüküyordu aynı gün içerisinde özele gitti kesenin içinde bebek vardı ama gelişmemiş dediler farklı bi doktora gözükebilirsiniz o da 7. Haftasının içindeydi siz kalbinizi ferah tutun acele etmeyin bekleyin 6+2 de çok erken bi 7. Ya da 8. Haftanızın dolmasını bekleyin doktorum bana öyle demişti