Femay
Ben bu kaset ya da erken gebelik testlerine güvenmiyorum. Şüpheniz var ise kan verin. Ben şüphe üzerine adetimden iki önce gidip kan verdim ve hamile olduğumu öğrendim. Merakımdan birde idrar testi yaptım ve negatif olduğunu gördüm. Bu arada beta hCG m de 1420ydi🙂