veekbra 3 ay önce kürtaj oldum pıhtılaşmadan dolayı olduğu söylendi. Ovulasyon testi pozitif cıkınca betaya baktırdım 548 çıktı geç mi kaldım doktora gitmek için çok tedirginim başından geçen var mı
nurssmom veekbra benim dr.um adet gecikmesinden 1 hafta 10 gün sonra gitmemi söyledi kese göründükten sonra kan sulandırıcı veriliyor bir kaç gün sonra keseniz görülebilir cuma gibi bence gidip Bebişi görün tedavinize başlayın ❤️
Bir_nazenin01 Genetik test yaptırmadan pıhtılaşma olup olmadığını bilemezsiniz eğer böyle bir şey varsa da geç kalmadınız keseyi görene kadar iğne başlamıyo doktorlar genelde
veekbra nurssmom perşembe günü kese görünmedi sulandırıcı iğne ve hap verdi bu cuma tekrar kontrolüm var inşallah keseyi görürüz 🥹