Oğlum 15 aylık üst dişlerinin arası çok fazla açık ailemde veya eşimin ailesine yok genetik değil bugün üst dudak bağı denen birşey gördüm araştırdım ve dişlerinin ayrık olması konuşma geriliği beslenememe gibi problemler oluyormuş onun kesilmesi lazımmış başına böyle birşey gelen var mı hangi bölüme götürmem gerekiyor ilerlemeden yaptırmayı düşünüyorum yani yaptıran var mı