Bilge-96 Mucizeem__ merhaba duphaston kullandım bittikten 2 gün sonra regli oldum. Başka bir doktora gittim adetimin 4.günü klomene başlayacağım bu ay bakalım
Mucizeem__ Bilge-96 bende aynı duphaston kullandım 4 gün sonra regl oldum ben bu ay 10 tane duphaston daha kullanicam eşimin testleriyle doktora gidicem canm
Mucizeem__ Bilge-96 bide bu ay bazen mide bulantılarım oluyor göğüs hassasiyeti devam ediyor reglim oldu bitti yumurtlama gunuxe tahmini yarın falan sence geç döllenme olmuş olabilir mi 😢
Mucizeem__ -Papatya33 daha hiç tedavi olmadım sadece geçen ay 10 gün boyunca duphaston hap kullandım bu ayda 10 tane icicem bakalım
Mucizeem__ Bilge-96 mrb hayırlı günler merak ettim sizi çatlatma iğnesi falan kullanmıştiniz acaba nasıl oldunuz herhangi bir gelişme var mı ? :>)
Busraaaakkk Ben bu ilacı regli ağrılarım için 3 ay kullandım kullandığım sürede 2 ay reglim neredeyse gecikti ancak ilacı bırakınca reglim günü gününe düzeldi şu an rahatım. İlaç sürecinde gebe kalmamı önermişti doktor.
Mucizeem__ Bilge-96 hmm rahim filmi çekmemiştin demi Bende 7 gün kaldı bakalım gecikme bile olmuyor 3 4 gün önceden oluyom hep
MNesemm Bilge-96 ama cnm ben daha olmadım beklemedeyim Perşembe Dr randevu aldım saat 3 te hayrlisi olsun baklm
Mucizeem__ gulistan_akkoc geçmiş olsun pcossunuz sizde galiba transfer nedir tam bilgim yok nasıl oluyo
gulistan_akkoc Mucizeem__ evet polikistik over vardı iğne kullandım yumurta büyütme işlemi oldu sonra 12 tane yumurta topladılar