haticestc Prensprenses 37+1 haftalık hamileyim en başından beri ona gidiyorum ve çok memnunum ama çok sıra oluyor ve çok bekliyorsunuz bilginiz olsun
Kumru82 Gitmedim cok duydum bi yakınımızda onda doğum yapdı cok memnun kalmıs ama saatlerce bekliyolarmıs ondan sikayetciydi gidince en az üç saat bekliyorum diyordu