Ya kızlar Eylül sonu gibi hissetmiştim ama bir haftadır sıfır his sıfır bişey hani sürekli göbeğimi kontrol ediyorum acaba yaşıyor mu neden hissetmiyorum diye 17+4 şuanda. Paranoyak oldum heralde göbek atıyor mu bişey var mı diye kontrol ediyorum aklıma hep kalbi durdu mu yoksa geliyor .