Simge22 bizde de ara sıra oluyor ve serum +burun aspiratörü kullanıyoruz. Burnu çok tahriş etmesin diye aspiratörü az kullanmaya çalışıyoruz. Ben çekemiyorum eşim çekiyor ve bayağı çıkıyor iyi çekmek lazım yoğunluk fazlaysa:/ Bir de soğuk buhar makinesi aldım dün kullanmaya başladım. Tam etkisini anlayamadım henüz.