Ilknurerogluzun Kızlar 38+6 3 cm açıklık vardı doktor suyumu patlattı şu an 4 cm benim ve bebeğim için lütfen dua edin kolayca sağlıkla doğurayım insallah
Linadfne Ilknurerogluzun bı avazda hayırlı ile sağlıklı bir sekilde çocuğunuza kucağınıza alırsınız İnşallah banada dua edermisiniz plasentam aşağıda bı süredir
Balbebek012 Ilknurerogluzun inşallah en kolay şekilde doğurursun bundan spnrası kolay artık bebeğine kavuşacak sın Allah güç versin sana
Edaakdemir21 Ilknurerogluzun rabbim sağlıkla kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin hemencecik olsun inşallah aminn
Kbryyy Allah bir avazda kurtarsın canım. Kızlar bir şey sorucam açıklık olunca su kendi patlamıyor mu ?
Htccndn Ilknurerogluzun Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin canım bir avazda kurtulursun inşallah ❤️🙏🏻
ayseheyecanli Ilknurerogluzun ay ilknurcum isminle dua ettim sana tek nefeste kavuşursun inşallah bebişine ✨🌸 güzel haberlerle gel
Ilknurerogluzun ayseheyecanli suni sancı vermemek için su patlatılınca kendi sancım geldi cabuk ilerledi doğum
Ilknurerogluzun Kızlar 5.30 da doğum yaptım bi kaç dikiş dısında iyiyiz kordon dolanmisti boynuna ama bi sorun olmadı şükür Allah isteyen herkese versin