G-l-y merhaba ben de sizim gibi yaşadım dün akşam öğrendim bi boş gebelikmiş yıkıldım resmen. Size de geçmiş olsun 😢 Kesem son gittiğimdem beri yani 1,5 haftadır hiç gelişmemiş. Doktorum boş dedi. Progesteron kullanıyorum bırak periyodun kanaman başlayacaktır 1 haftasonra kontrol edelim, yüksek ihtimalle temizlenir temizlenmezse ilaç vericem dedi. Siz normal kürtaj mı oldunuz yoksa ilaçla mı? Bu süreciniz nasıl geçmişti?