Balbebek012 miranmiran1306 çok çok erken bence şöyle yapın şimdi aldırın sonra Doktor’un muaneyesine göre karar verin mesela ben iki ağdamı da doğumdan iki üç gün önce yaptırmıştım büyük rahatlık oldu 40 döneminde kanamam varken benim için ağda derdi olmamıştı
Mucihe Bence doğumun ne zaman olucağı belli değil ilk doğumumda 39 haftaya gün vermişti 37de gitmiştim kontrol amaçlı doğum yaptım 35de felan yapsanız daha iyi