anneolmayolunda59 Kızlar yeni telefon alıcam fakat kararsızım 14 pro Max veya 15 pro Max alıcam ( iPhone 16 almayı düşünmüyorum) sizce 15 pro Max mi almalıyım 14 pro Max mi hangisi daha iyi
rosatue anneolmayolunda59 14 pro kullanıyorum. Yerinizde olsam alabildiğimin en üst modelini almayı tercih ederim. Optimizasyon önemli ve son modellere daha uzun süre destek alırsınız. İmkan varsa 16, yoksa 15. 15lerin işlemcisi de daha üstün. Kasıtlı olarak 14 serisi almak bana mantıklı gelmedi. Appleı babamın malı gibi sever savunurum 😂😂😂
Cilliprenses anneolmayolunda59 15 pro max kullanıyorum çok memnunum özellikle çok ısınıyor diyorlardı hiç öyle bir sorunla karşılaşmadım. En son çıkanlar daha uzun süre güncelleme alacağından bende 15 pro max almalısın
Mamiko_2020 14 pro Max kullanıyorum çok memnunum,genelde 15ten memnun değiller.Bende hiç almak istemedim ama 16 pro max diye son günlerde sayıklar oldum 😅Ama şöylede bir şey var üst model tercih ederdim memnuniyete bakmazdım yani,15 pro max alırdım
Liimon anneolmayolunda59 evet arkası cam olduğu için ilk düşürmede gidiyor gözümün önünde düşürdüler kaç kez
aslaninannesi7 anneolmayolunda59 14 pro Max aldım eşimde 15 var kesinlikle 14 alınmalı eşim 14 e geçecek