Kbraaa19999 Kızlar dun seker yüklemesi yapıldı açlik 116 tokluk 148 cıktı bir hafta diyet basladı doktor sonrasinda insülin dozunu ayarlayacagim dedi insülin kullanan varmı yada sekeri cikıp diyetle düzene sokan oldumu yardimcı olurmusun