Cbgrnk Selam anneler, 2.sezeryanim olucak inşallah genelde kaçincı hagtada aliyolar 2. Sezeryanı, bilginiz varmı, bazı yerlerde 39 hafta dolmadan aliyolar diye duydum, tecrubeli anneleri bekliyorum:)