imrn_smsk Merhaba kızlar 6 gün adetim gecikti endişelenmelimiyim bilmiyorum normalmi sizce ya 3 tane evladım var onlar daha küçük şuanda 4. Çocuğu kaldıracak gücüm yok korunmama rağmen anlamadım valla 6 gün gecikti sizin fikriniz nedir?
imrn_smsk Ftma4 kız korkuyorum 4. Bebeği kaldıracak gücüm yok 3 tane bebem var zaten 2 yaş ikizlerim bide 8 buçuk aylık bebişim var emiyor bide🥹 Ondada 10 gün gecikmişti adetim geçen haftada kahverengi lekelenme geldi 2 kez
yilanbasmedusa imrn_smsk çift önlem daha güvenli değil mi bu kadar istemiyorsanız? Çok bildiğim bir şey değil korunma yöntemleri de, merak ettim? Ve kan verirseniz daha sağlıklı sonuç alırsınız, başka türlü bilinmez 🤷🏽♀️