26+2 ve bir gün hissedip bir gün hissetmeyen yada az hisseden ben bugün gittim bir sorun çıkmadı hatta ulturasonda baya hareketliydi çok şükür gelişimide iyi dedi nstye de bağladılar bişe çıkmadı bu haftada düzensiz olur bide ilk gebeliğin dedi ileriki zamanlarda düzene biner dedi