Nur67 Rojin__321 ilişki konusunda sıkıntı yok bazen ister istemez takılıyor hani okacak mı diye fakat bu hormonu çok kafana takıyorum 1 yılım olacak evleneli hiç çocuk olamdı bu hormondan dolayı suan düşürmeye çalışıyoruz işte 🥺
Rojin__321 Nur67 Nur67 canım bende kasımın onunda bir yılım dolacak ve yeni hamileyim normal bence evet insan istiyor takıyor ama şunu da aklına getir ne kadar sıkıntı alırsan o kadar da olumsuz etkiler
Nur67 Rojin__321 benimde kasımın 16sında 1 yıl oluyor. Evet haklısınız akışına bırakmak lazım ben zaten akışına bırakmıştım ama bu 2 aydır değerleri biraz daha düşük görünce hevesleniyorum sadece takıyor insan ister istemez
Harika38 Lh ve estradiol(e2) genel olarak düşük gidiyo sadece yumurtlama günü değerler pik yapıp çok yüksek çıkıyor diğerlerini çok bilmiyorum
Harika38 Nur67 ovülasyon testleri pcoslularda pek bir işe yaramıyor maalesef yanıltıcı oluyor, ama pcos yoksa kullanabilirsiniz