Elfelf475 sağlık ocağına güvenemiyorum ya, annem kan tahlili baktırdım ama sonucunu öğrenemedim çikmamiş dediler bakamiyolar vs demişti, geçen ay idrar tahlili yaptırdım benim sonucumu da kaybettiler bakılmamış tekrar verdim 4 kere gidip geldim bı idrar tahlili baktırmak için, topuk kanı gibi önemli biseyi de hakkıyla bakabilecekler mi bilmiyorum