Herkesin hamileliği farklı gerçekten benim 30 da başladı yanma ekşime. İlaç kullanma taraftarı değilim araştırdım mide asidi fazla olduğu için yanma oluyor mide asidini arttıran yiyecekler var internetten araştırabilirsiniz domates gibi yada baharatlı yağlınyiyecekler. Düşürmek için süt yoğurt tüketebilirsiniz tahin de çok etkili benim gece yatarken oluyordu sürekli yatmadan bi tatlı kaşığı tahin yiyordum o kadar iyi geliyordu ki bide yastığınız biraz yüksek olsun o da işe yarıyor