korkmazbeste gulsimaaq0 Çabuk geçicek anlamayacaksınız bile. Asıl şu son bekleyişler geçmiyor 🥹 Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah🙏🏻
gulsimaaq0 korkmazbeste inşallah siz de 🥰 Emin olun hamileliğim kolay geçse hiç geçsin istemem 🥹 ama o kadar berbat geçiyor ki🤮 ve 2.gebeligim 2 yaşında bi kızım var sürekli ilgi istiyor onu çok ihmal ediyorum
korkmazbeste Zeynepeymenyusuf bende normal doğum için bekleyişteyim bir aksilik olmaz ise inşallah ☺️sağlıkla kucağınıza alın💐
1998- Kızlar 5 haftalık hamile olduğumu bilmeden acnelyse krem kullandım başına böyle bişey gelen var mı çok tereddüt ediyorum ya 2 gün üst üste sürüyordum sonra ara veriyordum