Kizlar selam ilk gebeligim idrar ve kanda hemen öğrendim.6+2 de devlete gittim bebek kese yolk hepsi göründü ama kalp atışı belirli belirsiz bu süreçler adım adım ilerler 10 gün sonra gel dedi.Sonra benden kahverengi leke geldi yerleşme olarak düşünüldü acile gittiğimde.Neyse dün 7+1de özele gittim karından baktı göremedi vajinal bakicam dedi neyse baktı 5+6 haftalık olduğumu söyledi kalp atışı belirli belirsiz dedi oda 10 gün sonra gel dedi.Beynim resmen yandı.İcimde muhteşem bir endise var.Yani bu geç döllenme mi yoksa sağlıksız gebelik mi ?
Pkos var bende yumurtlamam düzensiz sat 18 Ağustos