Glsmozn44 Gamzfg2410 Ewet çok normal 6 haftadan sonra anca gözükür benimde öyle oldu 7 haftada gittiğimde vardı bebek 6 da belki gözükmezdi tam bilmiyorum da çok normal
sweetmom_ Gamzfg2410 ben 5. Haftada keseyi de görmemiştim korkmana gerek yok canım daha erken. Bir hafta sonra görürsün ben 6. Haftada keseyi ve bebeği gördüm.
Leylaaa_46 Gamzfg2410 normal 7 8 hafta sonrası bebek görünür kalp atisi duyulur . Doktorun söylemesi gerek normal olup olmadığını
hsezenysr 5 hafta bebeğin gözükmesi için erken biz 5 haftalıkken keseyi ve yolk kesesini gördük yolk kesesi boş gebelik olmadığının göstergesi olduğunu söyledi doktorumuz diğer hafta bebeği ve kalp atısını duymuştuk. Hayırlı olsun şimdiden ❤
Gamzfg2410 hsezenysr hsezenysr teşekkür ederim ama bende yolk kesesi gözükmedi doktorum bunun hakkında bişey söylemedi hiç çok tedirginim
HuzurDenizim Gayet normal , ben 6+3 te bebeği görüp kalp atışıni duymuştum, bu bazı gebeliklerde 9 haftayı bile bulabilen bir süreç