Elifdrn canimmm benim ilk hamileligim de kahverengi leke geldi hemen acile gittik proluton iğne yaptılar ve bu iğne 5 günde 1 oldu .. daha sonra gündüz kadın doğuma gözüktüm progestan sabah öğle akşam içeceksin dedi ama vajinal daha etkiliymis.. daha sonra öğrendim ama bebeğimi kaybettim ... Smdi tekrar hamileyim 5bucuk aylık git derim doktor hatasina düşmeni istemem .. başka acile git yarın sabahtan kadın doğuma gözüm ama sakin ihmal etme