Yarennasal yani dediğim gibi biraz yükselip kimyasala dönmüş gibi de olabilir veya gebelik olup yukseliyor da olabilir bilemeyiz şuan 2-3 gün sonra tekrar bakılmadan eğer adet olursaniz ki iğnenin 14-17 gün sonrasında adet olunuyor genelde bu zamanlarda gelir diye düşünüyorum, kimyasal olmuş olabilir. Olmazsanız tekrarlayın bir testi veya kan tahlilini