Esripek valla ben gerçekten aşırı memnun kaldım gerek doğum anı gerek sonrası çok güzel geçti benim için, iki kişilik odada tek başımıza kaldık eşimde annemde refakatçim oldu. Doğumumu yaptıran ekip çok iyiydi anlayışlıydı hele doktorum mükemmeldi🥹 biraz şans meselesi sanırım devletteki doğum.