Boncuk15 Hanımlar merhabalar 19. Haftamdayım nöbet tutarken zorlanıyor bahçede çocuklar koşup çarpıyor top oynuyorlar sizler neler yapıyorsunuz nöbet tutmama en erken ne zaman olur
iremmgk555 Boncuk15 24ten itibaren nöbet tutmama hakkınız var. Şuanda da sizin bahçede tutmanız saçma aslında mesela geçen sene bizim okulda hamile bir öğretmene öğretmenler katını veriyorlardı hep zorlanmasın diye insanlık öldü mü ya size de öyle yapabilirler en azından bahçe olmasın.. Rica ettiniz de mi kabul etmediler
Balbebek012 Boncuk15 24 ten sonra nöbet tutmama hakkın var idari amirinle görüş sen en azından seni tolare edebilirler oturursun filan
Pinarkorkmazer Boncuk15 24 ten sonra tutöuyorsun ben hep çift gün nöbet tutardım doktor rapor verdi tutma kanaman çok diye ama müdür kabul etmedi riskli gebelikti
Boncuk15 Bizim tek bahçe nöbeti oluyor iki katlı küçük okul iki öğremtnw de bahçede tutuyoruz ama zorlanıyorum koşuyor sürekli çocuklar
theteacher Ben 16.haftamda artık çok yorulduğumu hissettiğim için doktoruma söyledim ve bana rapor yazdı. Bunu okula verdim ve artık nöbet tutmayacağım. Nöbet hem stresli hem riskli ve bence 24 hafta geç. Siz de rapor alabilirsiniz.
Crn91 theteacher hocam müdürünüz kabul etti mi etmeme durumları var mı ? Doktorunuz rapora ne yazdı ?
theteacher Crn91 kusura bakmayın telefonumdan ötürü uygulamaya giremiyordum. hayır hiçbir sorun olmadı. direkt özlük dosyama işlendi.