Dün kontrolm vardı 30+1im,bebek iyi saglıkli cok şükür fakt kafası kasıklarda dedi doktor zaten çok aşsağıda taşıyordum ne zamandır hiç yukarı çıkmadi,ama doktora erken dogm riski var mı ddim bişey demedi fakat sonra 5aralık için gün istedim fakat beklerse bakalım o zaman dedi korktum böyle bebek çok aşsagıda olup 38leei gören olduki