Kbrac
Benim sblamda Türkiyeye gelin gitti. Sirf bu muhabbetler yüzünden ne devlette nede özelde türkiyede dogurmak istemedi. Almanyaya gelip burda dogurdu.
3 tane cocugu var malesef hepsini zorunlu sezeryanla dogurdu ama ablam herdefasinda doktor doktor gezdi acaba normal dogum oluruvarmi diye.
Ve 3 cocugunda bile 2. kere sezeryan olmasina ragmen doktoru normal dogumu baslatti ama kalp atisi düsünce yegenimin sezeryanla almak zorunda kaldi
Herkesin intihani farkli. Ablam illaki bi kerede olsun o aciyi ve ani yasamak istedi ama nasipte yokmus demekki