dilayrtt
dilayrtt merhaba postunuzu dün görmüştüm ama henüz doğum yapmadığım için yorum yapmadım, ayrıntılı anlatayım bu gece ikinci doğumumu yaptım. İlki eğitim araştırma hastanesindeydi ve hiç memnun kalmadım çok fazla dikişim vardı ve bunda gördüğüm muamelenin yarısını bile görmedim. Battalgazi devlet hastanesinin bir gebe için tek eksiği yenidoğan yoğun bakım ünitesi olmaması, onun dışında doğumhane boştu mesela sadece ben vardım bütün ebeler benimle ilgileniyordu, doğum sonrası kanama kontrolü, tansiyon vs çok daha fazlaydı. Başka sormak istediğiniz bişey varsa cevap verebilirim