Selamm. Geçen yıl eylül ayında 7 haftalıkken bebeğin kalbi durduğu icin kürtaj oldum o günden beri istiyoruz ama olmadı bi türlü bu ay adetim gecikti 4 gün hala olmadım ama dün gidip kan verdim bebek yok iyice psikolojim bozuldu. Yumurta çatlatma iğnesi vurdurmalımıyım ya da aktardan ne alabilirim. bende işe yaradı dediğiniz bişey varmı. doktor ikimizde de bi sıkıntı yok dedi. Allah isteyen herkese versin bir kızım var 6 yaşında çok şükür ama oda hergün kardeş istiyorum diyor